středa 29. února 2012

Totální propadák



Zapoměla jsem si přibalit make-up a tak jsem nalítla do nejbližšího dm-ka samozřejmě jako na potvoru nic rozumného barevně neměli světlé vyprodané. Takže jsem se uchýlila k této variantě. Barva se zdála ok cena kolem 150 kč nebyla  nijak hrozná.

Šok první, musí se s ním pracovat docela rychle, nebo zanechává nepěkné stopy o nanášení štětcem si můžeme rovnou nechat zdát....

Šok druhý, na prstech zasychá a a jakoby stahuje naštěstí na obličeji ne.. no alespoň něco...

a šok poslední třetí... po týdnu jsem po něm sáhla že mu dám druhou šanci s pořádnou dávkou hydratačního krému jako podkladu.... a ejhle makeup změnil barvu! jako by z oranžovožlutěl takže pro mě naprosto nepoužitelný....

A co vy máte s ním nějakou zkušenost? ..já vím co bych za ty prachy nechtěla ale v podobné cenové hladině je třeba afiniton a ten je perfektní a další...

2 komentáře:

  1. jj, tohle je šmejd na entou - hned zasychá, i nejsvětlejší odstín je tmavý, drolí se...prostě hrůza :(
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Omg tak vím, co nekupovat. Celkově jde S-he do kytek mi přijde, s tím jejích novým designem výrobků :/

    OdpovědětVymazat