čtvrtek 29. března 2012

jak jsem si pořídila fake lak

práce mě dovedla do jednoho malého městečka, no a já měla čas a jak jinak, drogérie mě lákala už z dálky...(sekáč jsem neobjevila)
měli výprodej tak jsem tam ve finále nechala 400,- skoro. Až teď když jsem šla psát o nových objevech jsem zjistila, že  dva krásné laky perleťově růžový a červený  jsou fake asi jsem slepé tele nebo co, ale vážně jsem si toho nevšimla. Balení je naprosto schodné s laky GS vévodí tomu i velký nápis Enamel pod tím  with hardner no a úplně dole ve stříbrném poli místo GS Juli Rosse. Tak co to tedy je? Pro mě jednoznačný podvod.

Veprostřed vidíte GS po stranách dva podvodníčky








Jinak k perleťovému laku jsou potřeba dvě vrstvičky no a je takový no perleťový:-D Trošku řádkuje,
červený zkusím dnes.

1 komentář:

  1. no tak to poteší :(. asi sa chceli priživiť na celkom známej značke

    nadkinsvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat