středa 14. března 2012

proč?

tento výkřik do tmy to asi tak všechno vystihuje..
včera jsme šli do města samozřejmě jsem se stavila v Rosmmanu. Potřebovala jsem si koupit Hennu, no jak jinak neskončila jsem jen u ní jak jinak. Každopádně, dnes vytáhla jsem staré mužovo tričko oblékla ho a šla hennovat, v půlce hlavy mi došlo že nemám vlasy navlhčené o co už, už to nezachráním řekla jsem si a patlala tu kaši do vlasů dál. Za hodinku půl možná víc jsem to šla sundat. Klasická pakárna o vymýt, ale ok každopádně jsem to šla před chvílí vyfoukat a zděsila jsem se přijde mi že mám kořínky pěkně do zrz tak jak jsem chtěla a zbytek je tak nějak do hněda... no nevím máme v koupelně blbé světlo, do toho  mi do jednoho oka dostal kus henny a i přes okamžité vymytí a vykapaní se mi asi dělá ječné zrno. Takže na to jedno oko ani pořádně nevidím. Tak doufám že je to ve skutečnosti zrz :-D no každopádně jdu prohledat fóra a případně doběhnu pro další dávku a postup ale s mokrými vlasy opakuji.....

jinak zbytek nákupu: kulma (ne stále mě kudrnaté pokusy nepustily)
                                 z výprodeje cetrice lak, testík spáchám dnes
                                 šampón privátní značka rosmennu chtěla jsem jen něco levného na vymytí henny
                                 sprcháč drahému
                                 a Madlenka si vybrala sprcháč a šampón byla jsme u toho regálu asi 15 minut vše bylo  ble a fuj,jediné dva dle jejich slov nyny byly samozřejmě jako poslední.
                               

Žádné komentáře:

Okomentovat