čtvrtek 5. dubna 2012

5/4 2012


Vizáž,styling a model: Já
Fotil: Martin Kodeš








Novinky posledních několika dní:

Fotky od Martina z února na mě čekaly dneska v emailu už teď se těším na zbytek.

Mám těhotného psa Francouzského buldočka kdyby jste někdo chtěl štěňata nebo o někom věděl dejte vědět:-)

Pátý den cvičím Jill ráno 30 days teď jsem jsem přidala kolem oběda klasickou jógu a večer zase Jill 6weeks. Je to  vlastně můj první pohyb pořádný nikdy jsem necvičila když nepočítám dobu co jsem jezdila závodně na koni.

No a hodně práce. Teď má do úterý klid, takže  stáhnu fotky z foťáku a dodám :-)

A jdu v klidu na Vaše blogy :-)

5 komentářů:

  1. odvazne fotky... no za to pekne... paci sa mi takyto typ interieru... to je u vas doma???

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Diky... pracovní... nene to je tak 60 km od Klatov v zrekonstruovaném zámečku pronajatý pokoj na focení .. mohu Ti zjistit jak se to jmenuje bohužel já hlava děravá si to už nepamatuji:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji svůdné fotky v zajímavých interiérech. A černé spodní prádlo! Žena je zkrátka bezchybné stvoření :)

    OdpovědětVymazat