neděle 29. dubna 2012

a grrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!


Chcete sůj život vložit do rukou českých drah?!! rozhodně to nedělejte!! Ano normálně nepíšu s vykřičníky, a normálně nesnáším když někdo píše s vykřičníky, a normálně nesnáším když někdo napíše něco s capsloc-kem ale tohle je jiná situace. UŽ PŮL HODINY STOJÍM NĚKDE V POLÍCH MEZI VARAMA A CHEBEM!!! A jediné co ten *************** (dosaďte si libovolná sprostá slova)  vlak   dělá je že zahučí popojede o milimetr a zas se o 10cm vrátí a to je tak asi vše. Zní to jak kdyby jsme se snažili protlačit neviditelné silové pole. Na otázku: "!my máme rozbitý vlak?" jsem se z mého pohledu oprávněnou osobou průvodčí dozvěděla: "asi ano" "jak dlouho to asi bude trvat ?" " dlouho, nevím" " já musím být bezpodmínečně po 8 hodině v Německu a potřebuji vědět co se děje, já chápu že za to nemůžete, ale opravdu mi nejste schopná říct žádná konkrétní čísla ?" "ne" načež vlak umřel a zhasnul a tak tu sedíme všichni po tmě, já už přemýšlím jak si zachránit krk, ale nějak mě nic nenapadá. Jen že je to pr *ser jak vrata. "tak si vemte taxíka a dojeďte tam taxíkem" stanovisko průvodčí  Tak to je rada nad zlato já vylezu v noci ve tmě neznámo kde s obrovským kufrem do polí a budu si tak volat taxííí taxí???? nehledě na ty vyhozené peníze.  Jo a žádná náhradní doprava nebude! jako proč oni by vypravovali nějaký autobus aby se lidi dostali tam kam mají. No takže další stanovisko: "já tu mám číslo pro krajní nouzi, které můžu zavolat budu vám přistavěn taxík který vás doveze do Chebu a vzápětí, zhruba do 3 měsíců Vám bude vyplacena jeho cena zpátky" "takže pokud tomu dobře rozumím já mám teď dát minimálně 2000 Kč za cestu do Chebu s tím že mi to možná české dráhy vyplatí ? Napadla vás varianta že třeba tolik peněz sebou ani nemám ? "   (Mám ale prostě odmítám tyhle peníze vyhodit z okna, protože to vyhození je a ani tím taxíkem se to prostě nestíhá teda pokud to nebude do Noriberka.) ........ ale tak ano já to uveřejním.... Dopadlo to tak že nás kus táhl traktor kus nákladní vlak ale dojeli jsme se zpožděním. S nervama někde, ale dojeli. 

2 komentáře:

  1. Jééj, tak to je tedy zážitek! Já jich mám s ČD taky spoustu, ale tenhle je všechny trumfne. Nenávidím ČD, nenávidím jejich nespolehlivost a neprofesionalitu. Pokaždé, když mám cestovat vlakem, čekám co se kde zase stane. Většinou jsou to alespoň dopředu neohlášené výluky. Fuj, jak se řekne "Česká pošta" nebo "České dráhy", tak mám okamžitě husí kůži. Vůbec ti takový zážitek nezávidím. Máš vybráno, tak snad se ti už pokaždé bude cestovat ve větší pohodě.;-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to vie rozhodit..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat