středa 9. května 2012

Suchý šampón syoss


V minulém týdnu jsem měla focení v Praze na které mě naolejíčkovali, no asi si umíte představit jak vypadali moje vlasy. Takže jsem na rychlo naběhla do nejbližší drogérie. A koupila si suchý šampón moc jsem zázraky nečekala. Stále si vzpomínám na ten můj úplně první před x lety-katastrofa. Ale tenhle mě opravdu mile překvapil.  jednoduché nanášení příjemná vůně, žádný dusivý pach "spreje" . Po po aplikaci se lehce vyčeše bez zbytečného nepořádku. A  výsledek? Překvapivě dobrý konečky vlasů byly opravdu hrozné, ale dvakrát jsem postup zopakovala a vlasy byli perfektní a já se za sebe nemusela stydět.:-) Všem mohu jen doporučit. Měli akci kup dva výrobky a dostaneš kartáč na vlasy tak jsem si ještě koupila masku bez silikonů (článek chystám jen ji musím víckrát vyzkoušet první použití nevím nevím) a kartáč je perfektní. Moje husté cuchací vlasy s ním mám rozčesané raz dva 

A jakou zkušenost máte vy se suchými šampóny?

2 komentáře:

  1. Já vyzkoušela jeden a byla to katastrofa. Od té doby jsem na ně lehce zanevřela. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    IVA KLEPI

    OdpovědětVymazat