středa 16. ledna 2013

Letem světem



ano vím jsem hrozná, ale opravdu nebyl čas 14 dni v měsíci obvykle trávím v zahraničí, když se vrátím do čr snažím se věnovat holkám a zbytku práce, ale už se to snad uklidní a ja´á bud mít čas i na blog.

Takže malý foto průlet

 Anglie -Londýn léto....kupa úlovků především boty a kosmetika






momentka od kamarada




Chorvatsko praovne po prvnim dni spalena po druhem horecky treti a ctvrtej den zavrena v hotelu obalena jogurtem.  Dovezny bile saticky
 z jedne produkce moje oblibena ruzova sukne



zesilela jsem zacala jsem chodit do fitka a na box a vzala jsem to ve velkém :D 










tiramisu 

koss klubik :-)

 s Anyskem 



drsnacka :-)


taky jsem si udelala radost set swarovsky

 zurich 

moje vasen

 nas novej kocour

Vánoce

Žádné komentáře:

Okomentovat