pátek 30. března 2012

,,

                                                                                                                                                            zbytek úlovků z výprodeje....                





Catrice 02 Alluring Night z této řady jsem psala
 o červeném laku. Jenže já jsem nenapravitelná a za 10 Kč jsem nemohla odolat a dobře jsem udělala. Štěteček není tedy zas žádná velká výhra, ale barva je super  trošku jiná než na fotce- šedomodrá metalíza. Stačí jedna silnější vrstva.Výdrž otestovanou nemám. Musela jsem ho po dvou dnech kvůli práci.



Essence eyshadow 14 Irresitible metallic effet- šedé metalké stíny. Myslím si že další univerzální stín, na denní nošení (na pohyblivé víčko) na večer na 3/4 plus podmalovat dolní řasy.
 essence nail art twins 07 chuck-recenze bude v nebližší době

 žlutý lak- recenze v nejbližší době
 Essence eyshadow 37 lime time  matt effect žluté stíny jemné ideální podklad
 Miss sporty xx volume lipgloss odstín 9121 jemná pleťová barvička se třpytky.  Po nanesení trošku štípe (asi jak má zvětšovat rty:-D což já tedy opravdu nepotřebuji)


Miss sporty xx volume lipgloss odstín 9114 jemná korálová barvička se třpytky.Vlastnosti stejné jako u předešlého.
 Gabriela Salvate Complete Lipstick odstín 112 jemná růžová rtěnka.(fotka zkresluje. Brzy uvidíte v nějakém líčení.
 Pierre René Glamorous Powder Balls rozjasňující perličky. Já je mám v odstínu pastel 01 kuličky jsou bílé jemné bronzové, růžové a dokonce i pár fialových a zelených. Brzy uvidíte...



Rimmel colour mouse 8hr odstín 004 Splash- tahle pěna mě hrozně mile překvapila. Barva je taková modře kovová docela výrazná. Nosím ji na pohyblivém víčku doplněnou černou řasenkou. Výdrž je opravdu perfektní.



Essence gel eyeliner odstín  03 Berlin Rocks-  všem jistě dobře známé gelové fialové linky mám ty samé v zelené a ještě se chystám si pořídit klasické černé. Mohu jen a jen doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat