pátek 30. března 2012

Překvapivý podvodníček

zrovna si lakuji červeným lakem, označila jsem si ho podvodníčkem zde . Tak slibovaná recenze.

Balení: bez výhrad

Štěteček: užší tvrdší, chce to s tím trošku cviku ale nakonec jsem si na něj zvykla jen na palce to chtělo dvakrát namočit.

Textura: lak je trošku vodovější konzistence

Lakování: po prvním spíš nezvyku, než problémy se štětečkem, jsem si zvykla, musím dát velké plus za rychlé schnutí.

Krycí schopnosti: dvě  vrstvy by asi stačily. Já dala tři a na palce které mám od gelu nejvíc zničené čtyři ale opravdu je to schnutí bleskové.

Sečteno podrženo. Zatím neznám výdrž, ale zatím přes mé počáteční rozladění má u mě samé plusy a jsem s ním nadmíru spokojená. Prozatím to vypadá, že se vydám tohohle malého podvodníčka, hledat i v jiných odstínech.


A jak jste na tom vy s různými podvodníčky Vy?  Překvapilo Vás někdy takhle mile něco?

Žádné komentáře:

Okomentovat