středa 14. března 2012

chyba v metrixu..

už vím v čem byla chyba krabička tyzián ale vevnitř na pytlíku napsáno kaštanově plavá no super, takže vyzkouším několik typů z fóra Dlouhé vlasy a uvidíme snad to vyjde...

maska z bílého jogurtu a citrónu

maska z jogurtu a olivového oleje

maska z medu a citrónu

a potom znovu nahenovat buď jen tyzián s citrónem. A nebo tizián půl napůl s blonďatou a citrónem... no to jsem zvědava jediné co mě těší je že je henna přírodní a vlasy neničí naopak posiluje :-)

2 komentáře:

  1. hele, ale jaký je mezi těmi dvěma rozdíl? ta kaštanově plavá je světlejší? a méně červená? (tedy tipuji...)

    jako já jsem ignorant a rovnou bych to přehenovala, na nějaké vymývací masky jsem líná, možná bych si jen pořádně umyla vlasy šampónem. jako hennovat můžeš klidně několik dní po sobě, jen pozor na to, že henna strašně vysušuje vlasy, taky jsem si už dávala dva dny po sobě a vůbec jsem netušila, že můžu mít až suché vlasy...

    OdpovědětVymazat
  2. já nějak nevím no včera večer mi to přišlo i docela do zrz dneska už zas víc do hněda tak nevím, a přehennuju to zítra. jen nejsem rozhodnutá čím zda jen tizianem a nebo do toho fláknu blond :-( každopádně v drogérii kouknu na barvy v pytlíku. Alespoň poučení pro příště...a do henny dám víc oleje a koupím si něco hydratačního.

    OdpovědětVymazat