čtvrtek 15. března 2012

Catrice C01 Lovely Sinner




První dojem: Tento lak jsem ulovila ve slevách,  barvička se mi v lahvičce celkem líbila, temně rudá s drobnými třpytky. Balení je velké, celkem zajímavé, ale ne zcela vychytané pokud by jste si chtěli přečíst text  na lahvičce máte smůlu písmenka jsou malá a černá a opravdu špatně čitelná.

Lakování: štěteček je silnější, vlákna vypadají zatím kvalitně, pracovalo se mi sním dobře, co bylo pro mě ale velkým zklamáním byla skutečná barva laku. Přirovnala bych ji k lesku na rty, prostě lehký červený nádech a spousta třpytek. Co se týče délky schnutí průměrné, možná spíš podprůměrné. Ve finále mám 4 vrstvy laku abych docílila pěkné barvy. A zvažuji ještě přelakování bezbarvým lakem svrchním, neb vzhledem k třpytkám je povrch laku kostrbatý a to mi docela vadí.

Shrnuto podtrženo: pokud mě nějak extrémně nepotěší svoji výdrží asi ho zakopu někam na dno šuplíku a vytáhnu opravdu jen v případě že budu mít spoustu času a spoustu přípravku na urychlení schnutí...




A co vy a laky Catrice?

2 komentáře:

  1. Já ještě žádný lak od Catrice nezkoušela (když nepočítám efektový top coat), ale ráda bych to napravila a zítra asi pro nějaký zajdu :) Tenhle červený odstín se mi moc líbí, přesně moje barva. Ale aspoň budu vědět, že se mu mám vyhnout, kdybych na něj náhodou ještě někde narazila.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no leda výprodej limitky, mě se právě taky hrozně moc líbil ale byl pro mě hrozné zklamání. ta výdrž fakt děs

      Vymazat