čtvrtek 22. března 2012

další úlovky

To že jsou Vary celkově pozadu se všeobecně ví.. takže k nám pořádný výprodej essence dorazil až teď.  Takže moje peněženka si malinko odlehčila. Na druhou stranu mám nárok. V úterý jsem jela líčit do Prahy no a nastaly "mírné" komplikace.  Děvčata si neváží a tak si klidně bez omluvy nepřijdou na práci. Takže to ve finále dopadlo tak že ze všech možných náhradnic si  fotograf jen tak mimochodem vybral mě. Domů jsem jela pozdě v noci hrozně unavená, ale nadšená a s domluvenou další dlouhodobou spoluprací.

Nail art special efffect! topper aneb matný svrchní lak. Zatím jsem o něm jen četla odzkoušeno nemám.












39 ultra violet (shimmer effect)  fialkovorůžová barvička s perletí  dnes se s ním asi nalíčím.








47 earl grey (matte effect) pěkná šedá barvička matná ideální na doplnění černého stínu na kouřové líčení







44 its up to you   (shimmer effect)   no taková červená (nečekaně:-D) já využiji na fotomakeup










a ještě pár dalších věcí ale ty v dalším příspěvku....

1 komentář: