pondělí 19. března 2012

Nové úlovky

V pátek jsem se v Praze stavila ještě v Rossmenu a čekaly tam na mě ještě slevy, vše za 29,- takže se tomu prostě nedalo odolat...... jako první přistály v košíku dva laky od GS na jejich zlatou sestru jsem už psala recenzi k těmto jen dodám.







...je krásně inkoustově modrý stačí jedna silnější vrstva. A je opravdu nádherný. Promptně mi ho Martinka v sobotu zabavila:-) takže pro něj poletím
znovu. ten odstín mě opravdu bere.




...... sytě zelená s odlesky zlaté, no na tuhle barvu si budu muset zvyknout. Hrozně moc ve mě evokuje Vánoce :-D Momentálně ji mám na rukách a připadám si jako žabička nebo spíš vodník.......


Další tři věci byly mono stíny....


41...spotted! (matt effect) ve skutečnosti jsou o dost oranžovější









49 cool breeze (matt effect) barvička odpovídá tomuto na oku v krabičce je modrošedá. Na oku do modra..




     36 knock-out (matt effect) zelenkavé vlastně docela dost zelené









Všechny výrobky uvidíte. Na sobotním fototestu od Petra Turoka.....

Sobota byla hodně náročná v pátek jsem totiž grilovali, a v sobotu jsem musela brzo ráno vstávat, nejdřív kafíčko s Martinkou a pak dva fototesty a rychlý pozdní oběd s Katkou. Celý den na 15cm pod patkách no a domů jsem dorazila docela pozdě. V neděli, jsem vzala Madlen na burzu, můj milovaný pán za 10,- tam nebyl ale i přesto jsem tam něco ulovila :-) fotky dodám po vyprání. černé šaty za krk, kabelku, ryfle, Madlen kalhoty a tričko,pršiplášť a kytičkované šaty které přešívám.

1 komentář: