čtvrtek 12. dubna 2012

nákup...

... jak jsem říkala potřebuji odličovač očí, nakonec se to "trošku" nakupilo a moje úlovky

                                                                                                Isana Men Antibakterielles gel  17kč normálně si kupuji baleu ale říkala jsem si že zkusím tento, pro mě nutnost musím ho mít v každé kabelce nesnáším pocit špinavých rukou.

 NYC Quick dry nail polish 264 (lincoln square lavender) a 248 (Manhattan)-recenze příště

Tyto laky maji v R. v akci za 29Kč
Z této řasy používám pleťovou vodu a pealing už jsem o tom psala. tak jsem zvědavá na tuhle masku 

 Essence  eyshadow base notoricky známá báze, všichni o nich píšou, všichni je mají jen je neměla....
 Miss sporty Shimmer Dust 002. pigmnety v Dm výprodej za 14 Kč ty se nikdy neztratí:-)
Balea Bodybutter Kakao - tělové máslo, měla jsem už olivu , konzistence a ostatní výhody mi jsou stejné, plus čokoládová vůně, nebo mě se hned po otevření vybavil čokoládový termix,a Madlence zřejmě také už otvírala pusu.  Nastává mi ovšem malý problém potřebuji k tomu čoko sprcháč nevíte kde koupit ?
 Essence metallic eye pencil  03 iron goddes
 Notoricky známý, netřeba představovat, došel mi, tu blbost že sundám vrchní fólii už neudělám.

můj vyzkoušený odličovač očí

2 komentáře:

  1. Jestli ještě hledáš, kakaový sprchový gel mají v Yves Rocher a voní nádherně. Doporučuju i kávový ;)
    V Sephoře mají myslím čokoládu nebo pralinky, voní taky hezky.
    A ještě Body Basic. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se tam dnes stavím, chtěla jsem hodně vychvalovanou Zaiu, ale ve Varech ji nemůžu sehnat, (mají jen máslo a mléko) v Německu jsem zapomněla.

      Vymazat