pátek 13. dubna 2012



  NYC Quick dry nail polish 264 (lincoln square lavender)


Kdysi jsme zkoušela jiný lak od NYC, který mě vysloveně zklamal. A tak jsem si koupila jen dva(z jiné řady) nové v akci, aby zklamání tolik nebolelo. A nakonec...

Balení: je pěkné jednoduché čitelné. 

Textura: malinko vodovější, ale to je jedině dobře používáním přece trošku zhoustne.

Lakování: štěteček je širší střední kvalitní, krásně se mi s ním pracuje. Lak Dobře kryje dala jsem dvě vrstvy. A rychle schne. 

Barva: přesně odpovídá odstínu v hlavičce, krásná růžová trošku do fialova taková žvýkačková.Proti fotce růžovejší.

Výdrž lakovala jsem včera a dala mu pěkně zabrat, celý den jsem uklízela, myla nádobí, vytírala, psala na pc,  a zase myla nádobí ( bylo ho vážně hodně) a vydrhla sporák a celou kuchyň. Výsledek? Dnes mám malinko sloupnuté nebo spíš omyté špičky nehtů, ale není to téměř vidět.


Hodnocení: 
 10/10

Takže za mě určitě ano, dnes si dojdu ještě pro další odstíny.











Žádné komentáře:

Okomentovat