středa 18. dubna 2012

Polámané pastelky...

tak jsem měla takovou krásnou myšlenku jak vám nafotím naše první pastelky:-D jako že víme co a jak....





no a výsledek co se týče Madlenky tak ona na focení:


Se slovy dnes ne mamo ! !



Takže to co nevidíte je žlutý svetřík George, korálové tričko Next, krémové punčocháče no name a sukně HM



No moje fotky mi taky zcela nevyšly... bílý svetřík s mašličkama



boyfriend  jeans musím si je zúžit jsou na mě až moc moc volné









Moje nakudrnacená hlava která u M.měla úspěch výrazná čelenka z HM tílko George. 

Jinak kromě fotek jsem zaznamenala jeden sexualni návrh od prodejce bot. Prý slečno a nechcete jít se mnou dozadu ? že by jsme domluvili nějakou slevičku ? počala jsem prchat na pokladnu a on "ve předu na pokladně žádnou slevu mít nebudete, tak pojďte" no v tu chvíli jsem mu ty boty chtěla omlátit o hlavu.

Nové botky uvidíte z fotek z dneška.. Potřebuji do Jysku pro přídavnou tyč do skříně ramínka a drahému M. koupit ortézu.


A co vy máte dnes v plánu?


2 komentáře:

  1. Roztomilé fotky. Žlutý i bílý svetříček naprosto parádní, i když vidím jen jejich kousky ;-). Já jak je na něčem mašlička, tak to musím mít.
    Ten rošťák od bot by měl na tváři pár otisků mých prstů...podobné návrhy trestám dvěma fackama z každý strany :-)
    Měj se krásně :-*
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. likeee your blog dear,
    keep posting and go for it!!! :):)

    XO

    OdpovědětVymazat