čtvrtek 19. dubna 2012

tak a je to tu

od té doby co jsem otevřela přílohu emailu s letenkama na mě padla regulární (hrozné slovo musela jsem se podívat do slovníku jak se to vlastně píše :-D ) cestovní horečka a zárověň děs. Včera jsem pročítala diskuze o létání, povinnostech etc... závěrem jsem zjistila, že bude vlastně nejednodušší se morálně upravit před letem panáčkem, že by se mi potom mohlo líp nastupovat a nemusela by na mě padat taková panika.. a o mě dovedlo k poznatku že jsem vlastně srab. Jinak letím 24 (úterý v 22.00 se máme odlepit) a 25 v 18.30 se zase odlepím od půdy Bristolu jo a aby toho nebylo málo tak stále čekám zda rovnou 26 nepoletím do Španělska. Pochybuju že budu mít čas na focení (tedy jiné než to prcovní) ale beru foťák sebou takže snad dodám fotku z letiště (tí). Jinak plán dnešního dne. Vytisknout letenky, plus konečně papíry k soudu, káva s potencionální chůvou, sehnat ideální kufr (jestli vůbec takový existuje), váhu fakt - ji doma nemám,  nové prádlo, dlaždičky vedle linky a lištu na linku...

A co máte  v plánu vy? nepopírám že bych nejraději zůstala takhle (tzn. ležmo v posteli, zvlášť když vidím tu mlhu venku)














2 komentáře:

  1. Mě před letem nepomomůže ani panák, ani nic:-D celý ho přetrpím a když letadlo zlétá tak brečím :-D a nedá se s tím nic dělat!!

    Mimochodem, nominovala jsem Tě u mě na blogu do Versatile Blogger Award:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně lítání vůbec nevadí ;).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat