neděle 15. dubna 2012

Rimmel Wake Me Up


Jak jistě víte v DM slaví 20 let a adyž si vyberete odměnu za 200 bodů čeká vás velká slevová knížka, kosmetická taštička, která skrývá brožurku a hromadu vzorečků. A tak jsem se dostala k tomuto makeupu.

Výrobce říká: 
  • snadno roztiratelná textura pro 100% zakrytí pórů a přirozeně vypadající pokožku
  • mikroperličky pro rozjasnění pleti a zdravě vypadající lesk
  • peptidy pro zlepšení elasticity pleti
  • vitamíny a hydratační komplex pro vyživení pleti
  • ochranný faktor SPF 15 pro ochranu proti škodlivému slunečnímu záření
  • bez parabenů
  • Cena doporučená 249,- na rimmel.cz 186,-
a můj názor


textura: příjemná, lehká, možná  bych ji přirovnala trošku k bázi, prostě taková kluzká až gelová. Nějak zcela nevím jak to popsat ...
 
parfemace: lehká příjemná nedráždící



odstín: já měla ten nejsvětlejší, nejprve mi přišel tmavý ale ve finále vypadal přirozeně, i když o malinko světlejší by nevadil. Celkem jsou dostupné čtyři odstíny.


nanášení: štětcem i prsty-houbičkou  v pořádku, nezanechává mapy a stopy, zasychá tak akorát rychle

krytí: dobré dostačující, jen mi přijde že jak obsahuje rozjasňovač některé nedokonalosti sice zakryje, ale malinko zvýrazní, ale s bází by to mohlo být ok.


výdrž:
 8 hodin vydržel.



na co si dát pozor: tento make-up doplňovat jen velice lehce rozjasňovačem opravdu sám o sobě rozjasňuje až až... Nedoporučila bych ho pro problematickou pleť a pleť s jizvičkami a vráskami. 


Sečteno podtrženo: mě se docela líbil, ale jak to tak píšu a vše sumíruju uvědomuji si, že stejnou službu udělá kvalitní BB krém. Ale stejně až mi dojde současný, zkusím ho. 



Hodnocení: 7/10




Znáte ho? Jakou s ním máte zkušenost? Pěkné pondělní ráno...





1 komentář:

  1. Já ho mám a momentálně používám. Po návštěvě kosmetičky, kam jsem konečně začala chodit, se mi pleť hodně zlepšila a extra krytí nepotřebuju. Naopak rozjasnit ano, takže tenhle make-up mi nyní maximálně vyhovuje. Za tu cenu je super! :)

    OdpovědětVymazat