pátek 13. dubna 2012

13/4.. nesnáším tepláky







Nesnáším tepláky, nosila jsem akorát jedny a to když jsem byla těhotná. Takže doma nosím kraťásky a legíny a šaty a v neposlední řade staré jeans. Tyhle legíny jsem si koupila v KIK ve výprodeji a zítra se stavím pro další, tričko z burzy vestička taky, tlusté podkolenky, které nosím shrnuté(nemám moc ráda bačkory a ve většině bytu máme dlažbu takže tlusté ponožky jsou kompromis) z KIK  také výprodejové. na rukách mám NYC lak z předchozího příspěvku. A nenamalovaná dneska se mi nikam nechtělo.



A co nosíte na doma vy? 

2 komentáře:

  1. Já mám takovou adidas soupravu, a jedny kalhoty z Alpine. Na takové to domácí tahání to je nejlepší a nejpohodlnější. Ale dřív jsem hrozně nosila staré džíny. Do prošoupání :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nosím také starou adidas soupravu, nebo pyžamo :D nebo ještě legíny :)

    OdpovědětVymazat