neděle 22. dubna 2012

shrnutí...

Tak v první řadě, bych chtěla poděkovat Anničce z jejiho blogu, která mě nominovala na Versatile Blogger Award. Děkuji moc a zároveň jsem zjistila, že je to patrně moje ztracená sestra :-).. článek bude jen si to musím nějak sesumírovat v hlavě.


Narodili se nám štěňátka, pyšný otec není zas až tak pyšný, vlastně odmítá projít chodbou, každopádně Vás čeká velký zával fotek...


Včera krátká návštěva Martinky a jak jinak než burza.


Malý nákup v DM


V pátek a v sobotu hon za ideálním kufrem, a věřte ideál není. V Pátek jsem oběhala vše dostupné zjistila jsem že za jeden kufr odmítám dát 5000,- Nakonec skončila v tescu 3 skořeponové kufry za 990,- říkám super kolečka částečně zapuštěná, madlo stabilní, za ty prachy super. Prý padesátiprocentní sleva.   Z prvotního nadšení mě vyléčil M. "a kam to jako chceš dát vzadu děti, v kufru kočár!" no zvažovala jsem že s nima půjdu i pěšky. "zítra je tady den sjedeme pro ně." a tak jsme po obídku, složeným z kuřete alá kachna, bramborovým knedlíčkem a červeným zelím vyrazili.  Dojdu k regálu už vybírám takové aby byly co nejméně poťapané atd. o ozve se za mnou M. " tak to můžeme jet rovnou jinam" říkám si proč a vidím zvednutý ukazovák k cenovce 3990,- "grrrrr" na víc jsem se nezmohla.. stejná sada kufrů o den později, dvakrát dražší než jejich údajná původní cena den předtím? nechápu!! Tak  jsem si koupila růžové prádlo, ve výprodeji za 120 Kč, troje tělové kalhotky za 70kč a vyrazila na tržnici s pokřikem potřebuji kufr! A docela nešťastným výrazem v tváři. Nakonec jsem ulovila jakštakš podle mých představ, za 699,- Takže pokud mi ho na letišti zničí budu naštvaná to ano ale ne tolik jako kdyby to byl kufr za x tisíc... Jo a ta sada mě štve ještě teď.






A nude kabelka tu stále není, a z eshopu nereagují. 


No nic já jdu rychle doprat to co potřebuji sebou. Sbalit a nachystat pro Vás pár fotek pro další články. 










A jaký víkend jste měli vy ? 






Miminka a a pracující ruce M. na které si nechce nechat sáhnout. P.S: tu sádru mu konečně sundali.




A potom jedna od Martínka. Model, vizáž, styling já a fotil Martin Kodeš
















6 komentářů:

  1. Nemáš zač, sestro;) s tím kufrem jsem to měla úplnem stejně! A pak jsem náhodou narazila na obří kufr v KIKu asi za 800,-:-) a je nejlepší!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tam jsem taky chtela ale M. byl zasadne proti pry ze zas budu nakupovat milon jinych blbosti :-D mam to tam rada pono veci do kuchyne atd:-)

      Vymazat
  2. Jůů, to jsou roztomiloučcí pejsci! :))) Ať se jim i mamince jenom daří. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jáj, ta poslední fotka je nádherná...

    OdpovědětVymazat