čtvrtek 15. března 2012

16/3

... jsem na cestě do Prahy fotit..zítra, mě čeká stejná cesta o trošku později. Líčit dvě slečny, na fototest a možná se nechám vyfotit i já, uvidím jak se mi bude chtít. Spolupráce bude opět s Petrem Turokem (http://www.petrturok.cz/). Nějaké fotky z naší spolupráce jsem Vám už ukazovala, přibudou další neb jsme se s Petrem domluvili na dlouhodobé spolupráci. Musím ho trošku vychválit :-) Petr je fajn mladý muž, výborný fotograf který ví co chce a dokáže to vyjádřit. A mě se s ním a celým jeho týmem  moc dobře spolupracuje..

... takže teď sedím v autobuse, posilněná "krosantem" s čokoládou 2x ..téměř mrtvím telefonem (...perfektní) a znechucená výdrží Cetrice laku, který se už včera večer  začal loupat. Podotýkám, nic moc jsem nedělala. Nádobí nemyla, téměř, jen prala a prala a prala...(neb se nám vrátili peníze z reklamace pračky a tak likviduji hordy prádla....ještě že máme tolik oblečení)

Dnes mám na sobě "nečekaně" černou.... Neb jsem v těch hordách, objevila koženou sukni, kterou jsem si koupila v sekáči a nějak se na ní nedostalo.

černá kožená sukně burza 10,-
černý propínací svetřík HM burza 10,-
tílko topsphot burza 10,-
černé dlouhorukávé triko HM burza 10,-
lesklé baleríny nějaký no name obchod v Praze 110,- (dnešním dnem jim dávám poslední šanci, nějak je nemám ráda, prostě se bez podpatků necítím a ani nevím co to bylo za blbý nápad si je vzít)
černé sako se saténovými klopami New look burza 10,-
černý šátek Tesco 80,-
a velká černá kabelka

fotku dodám během dne ...



A co vy co máte v plánu na dnešek a víkend?

P.S. v neděli jdu na burzu, po docela dlouhé době, tak se těším, a v sobotu  večer, nebo v neděli přes den , budeme grilovat masíčko se už marinuje :-)

7 komentářů:

  1. Na jaké burze to nakupuješ prosímtě?:-) a je to nové
    oblečení, nebo sekalčovékousky?:-) díky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás ve Varech, v sobotu máme dražší kde hrabeš a pak ti pán říká ceny (tam chodím málo- poslední úlovky odtamtud byly modré ryfle skiny 70kč kraťasy, plísňáky 30kč, pro Madlen černé manžestráky 40,- a ještě něco ale už nevím co :-D) v neděli je bleší trh je tam úplně všechno možné a pán je tam znova akorát má věci za vše za 10,- kvalitou by to mělo být tak že v sobotu by měla být jakkost vyšší v ne ne, ale já mám pocit že vyhrabu lepší věci za 10,- nakupuji už dalším 3lidem :-D přemýšlím že bych o tom všem nachystala článek z ukázkou úlovků :-) Jinak věci jsou z anglie.Plno věcí má ještě vysačky. Kamarádce jsem tam koupila kompletní kostýmek: sukni, sako, vestu, kalhoty vše po 10kč a vše Armani :-)

      Vymazat
    2. obrovská nevýhoda je to že je to závyslots jak s oblibou říkám někdo každou neděli chodí do kostela někdo se povaluje v posteli já chodím na burzu....a hrabu a hrabu a hrabu a pak se divím že stále peru a peru :-)

      Vymazat
  2. ahoj =) můžu se prosím zeptat, kde je přímo ta hrabárnička? už jsem o tom hodně slyšela, ale stále nevím kam se na to zajít podívat =))
    Děkuji Tery =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím tím pokud možno adresu :D

      Vymazat
    2. V karlovych varech v nedeli od brzkeho rana v arealu ac start, tento konkretni pan u ktereho nakupuji nejvice je zhruba ve prostedku ma zele strechy takovy vyssi mohutnejsi s vousi ..pokud budes chtit muzu te tm i dovest :-)

      Vymazat
    3. můj mail je ter.buresova@seznam.cz
      můžeme se domluvit tam =)) snažila jsem se ti napsat, ale nefunguje mi to..

      Vymazat